Awesome Microscopic World is Awesome.

Awesome Microscopic World is Awesome.
  1. Donnie Ward says:
    so cool!
    so cool!
  2. Wayne Scofield says:
    double cool.
    double cool.
  3. Shari Finch says:
    awesome
    awesome
  4. Jonathan Hall says:
    The explanation of how these pictures were taken is really crap, but the pictures themselves are fascinating.
    The explanation of how these pictures were taken is really crap, but the pictures themselves are fascinating.
  5. Marnie Johnson says:
    Way cool.
    Way cool.
  6. Tyler Bechtel says:
    lol sperm
    lol sperm
  7. Jonathan Hall says:
    Are you Beavis or Butthead ?
    Are you Beavis or Butthead ?
  8. Rick Willmore says:
    WOW! Really Cool!
    WOW! Really Cool!
  9. David Ramires says:
    I feel a little grossed out.
    I feel a little grossed out.
  10. Megan Lopez says:
    The eyebrow made me wanna puke
    The eyebrow made me wanna puke
  11. Alex Lawrence says:
    yeah.. there's no way that's an eyebrow... there'd be way more hairs, and it just doesn't look like an eyebrow.. very disgusting tho!
    yeah.. there's no way that's an eyebrow... there'd be way more hairs, and it just doesn't look like an eyebrow.. very disgusting tho!
  12. Douglas E De Vries says:
    awesome!
    awesome!
  13. Abdeljalil Belfqih says:
    Our eyebrows are green?
    Our eyebrows are green?
  14. Lisa Ancel says:
    Interesting
    Interesting
  15. Chris Morton says:
    They usually colourise these microscopic photos with high-contrast hues, otherwise things tend to blend in too much.
    They usually colourise these microscopic photos with high-contrast hues, otherwise things tend to blend in too much.
  16. Chris Morton says:
    They usually colourise these microscopic photos with high-contrast hues, otherwise things tend to blend in too much.
    They usually colourise these microscopic photos with high-contrast hues, otherwise things tend to blend in too much.
  17. Malcolm Pritchard says:
    hmmm anyone need sperm for a picture? lol
    hmmm anyone need sperm for a picture? lol
  18. Vicki SoulSearcher Brad says:
    Plus it's green....
    Plus it's green....
  19. Javier Casanova says:
    I hope you are both joking...
    I hope you are both joking...
  20. Javier Casanova says:
    O_O both disgusted and amazed.
    O_O both disgusted and amazed.
  21. Freyja Harris says:
    b-e-a-utiful
    b-e-a-utiful
  22. Julian Reischl says:
    So, if the cauliflower or the raspberry have been enlarged 22 million times, the actual butterfly or cauliflower would be pretty much invisible.
    So, if the cauliflower or the raspberry have been enlarged 22 million times, the actual butterfly or cauliflower would be pretty much invisible.
  23. Jamie L. Bray says:
    As far as my understanding goes, electron microscopes have to operate in a vacuum to be able to allow the electrons to do their thing. Now, explain to me how they got a living human into a vacuum, then bombarded them with electrons to take a picture of their eyebrow, and managed to get them back out alive.. (Assuming that countless laws weren't broken and they didn't kill someone for their tests.)
    As far as my understanding goes, electron microscopes have to operate in a vacuum to be able to allow the electrons to do their thing. Now, explain to me how they got a living human into a vacuum, then bombarded them with electrons to take a picture of their eyebrow, and managed to get them back out alive.. (Assuming that countless laws weren't broken and they didn't kill someone for their tests.)
  24. David Pinto says:
    it was a human corpse donated to science?
    it was a human corpse donated to science?
  25. David Pinto says:
    The lice looks like it could be a villian from Power Rangers.
    The lice looks like it could be a villian from Power Rangers.
  26. Diego Santos says:
    HOLY SHIT
    HOLY SHIT