To All You Hunters Who Kill Animals for Food

to all you hunters who kill animals for food
  1. Jack Russell via Facebook says:
    Sounds legit, I support this...That's why I only hunt for sport
    Sounds legit, I support this...That's why I only hunt for sport
  2. Desmond Gholar via Facebook says:
    ...really?
    ...really?
  3. Brett Donovan Conner via Facebook says:
    Those animals are on the low end of the food chain because they're stupid, I think the person that said that will be dinner for something before too long
    Those animals are on the low end of the food chain because they're stupid, I think the person that said that will be dinner for something before too long
  4. Nicole Pink Brown says:
    Yeah I'm out.
    Yeah I'm out.
  5. Jared Byers says:
    *looks down at all of you from the moon* way the fuck ahead of you.
    *looks down at all of you from the moon* way the fuck ahead of you.
  6. Shane Henry Niesen says:
    Take me with youuuuuuuuuuu....
    Take me with youuuuuuuuuuu....
  7. Carolyn Black says:
    I work retail. This no longer surprises me...
    I work retail. This no longer surprises me...
  8. Milo Lara says:
    meat that was made in the store!
    meat that was made in the store!
  9. Kyle Fitzgerald says:
    made in the store.
    made in the store.
  10. Kyle Fitzgerald says:
    the store...
    the store...
  11. Nicholi Adam Arthur says:
    -_-
    -_-
  12. Nicholi Adam Arthur says:
    the store..........
    the store..........
  13. David Franklin says:
    SOME ONE HAND ME A ROPE.
    SOME ONE HAND ME A ROPE.
  14. Nicholi Adam Arthur says:
    That's it I'm done.
    That's it I'm done.
  15. Michael Mic Anonamous says:
    ......durrrrrrr wtf
    ......durrrrrrr wtf
  16. Nicholi Adam Arthur says:
    @[100001728440281:2048:Michael Mic Anonamous] No seriously I'm done. To many dumb people.
    @[100001728440281:2048:Michael Mic Anonamous] No seriously I'm done. To many dumb people.
  17. Michael Mic Anonamous says:
    O_O I don't blame them....entirely. I blame Sociaty.....and people wanting to be ignorant of the fact that all tastey tastey meat comes from slaughtering animals in their prime, cutting them up, packaging them and selling them to later be eaten...hopefully with a nice side dish lol
    O_O I don't blame them....entirely. I blame Sociaty.....and people wanting to be ignorant of the fact that all tastey tastey meat comes from slaughtering animals in their prime, cutting them up, packaging them and selling them to later be eaten...hopefully with a nice side dish lol
  18. Nicholi Adam Arthur says:
    @[100001728440281:2048:Michael Mic Anonamous] I mean how stupid is a person to be to not know that we kill animals for food? Just so retarded.
    @[100001728440281:2048:Michael Mic Anonamous] I mean how stupid is a person to be to not know that we kill animals for food? Just so retarded.
  19. Michael Mic Anonamous says:
    They should brodcast a slaughter house for everyone to see. MAYBE then people will understand lol
    They should brodcast a slaughter house for everyone to see. MAYBE then people will understand lol
  20. Nicholi Adam Arthur says:
    @[100001728440281:2048:Michael Mic Anonamous] Yeah man.
    @[100001728440281:2048:Michael Mic Anonamous] Yeah man.
  21. Piper Hamelin says:
    I see people are still unable to detect a troll when they see one.
    I see people are still unable to detect a troll when they see one.
  22. Devon Dangerpants Bennie says:
    I don't want to live on this planet anymore.
    I don't want to live on this planet anymore.
  23. Peter Ulfr Jenkins says:
    me neither...
    me neither...
  24. Edsel Sierra says:
    yeah they all died from natural causes...like...like...fuck it.
    yeah they all died from natural causes...like...like...fuck it.
  25. Jerry Jacoba Jr says:
    Seems to me they knew exactly what they were saying and this is a "take that" to all the anti-hunters who have no problem eating meat from the store or restaurants. The "where no animals were harmed" added in at the end just seals it for me.
    Seems to me they knew exactly what they were saying and this is a "take that" to all the anti-hunters who have no problem eating meat from the store or restaurants. The "where no animals were harmed" added in at the end just seals it for me.
  26. Sean Allred says:
    Jared Byers I'm surprised you get a connection up there.
    Jared Byers I'm surprised you get a connection up there.
  27. Nathaniel Laundrie says:
    Sean Allred he has timewarner cable so he only has a connection sometimes
    Sean Allred he has timewarner cable so he only has a connection sometimes
  28. Javier Casanova says:
    I find it funny how we evolved from the same people who HUNTED ANIMALS for the sake of FOOD.
    I find it funny how we evolved from the same people who HUNTED ANIMALS for the sake of FOOD.
  29. Chris Morton says:
    I want to meet a vegetarian with a cat or a dog but doesn't realise that they're feeding meat to their pet... So I can laugh at them.
    I want to meet a vegetarian with a cat or a dog but doesn't realise that they're feeding meat to their pet... So I can laugh at them.
  30. Tom Ackermann says:
    from South Park: Dum Dum Dum Dum DUMB!
    from South Park: Dum Dum Dum Dum DUMB!
  31. Tim Wiley says:
    ugh...
    ugh...
  32. Bodo Rieger says:
    I love it xD.
    I love it xD.
  33. Bodo Rieger says:
    I love it xD.
    I love it xD.
  34. Yoel Feuermann says:
    are you sure? most pet food is not real meat. just flavored.
    are you sure? most pet food is not real meat. just flavored.
  35. EmpreZion Wifiyah Hakim says:
    these whites are just as crazy as they were in claiming they found america ... the truth is coming out bout them fast and sadlly .. ha haaaaaaaaa
    these whites are just as crazy as they were in claiming they found america ... the truth is coming out bout them fast and sadlly .. ha haaaaaaaaa